Bogel


Kitty dan suaminye sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereke, tibe-tibe lonceng pintu berdering...ring ..ring..ring.... Make si Kitty terus membungkus tubuhnye dengan tuale dan berlari kebawah untuk membuke pintu.

Rupe-rupenye, Robert jiran rumah mereke berdiri di depan pintu dan berkate "Oh..Minta maaf kerane menggangu u yang sedang mandi.."

Kitty menjawap "tak ape, biaselah tu.. ape u mahu"

Robert terus dengan ghairahnya menjawap "Ohh..Kitty.. u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutere, jike I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuale bahagian atas sebagai balasan???"

Dengan secepat kilat tanpe berfikir panjang make ditanggalkan bahagian atas tuale memperlihatkan buah dadenye yang menbukit demi wang RM100.00.

"WOW" Robert dengan mate terbeliak menghayati buah dadenye yang secara langsung memberangsangkan semangatnye sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepade Kitty untuk menanggalkan kesemue tualenye!!

"kenape tidak" balas Kitty "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualenye memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpe seurat benang pun!!.

Make Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merase rimas yang amat ketare seperti disimbah air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note Rm200.00 kepade Kitty tande kepuasan yang tak terhingge sambil berlari pulang ke rumahnye untuk melakukan latihan 'menembak'.

Apebile Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinye make suaminye bertanye "Siape yang membunyikan lonceng pintu ?"

"Jiran kite, Si Robert" Jawap Kitty

"Robert??" Tanye Suaminye "Adakah die memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saye tempoh hari??"



Comments
0 Comments

0 komentar:

Posting Komentar